Bellen

Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071

Ook voor vragen over werk en inkomen of Wmo belt u naar 14 071.

Contactformulier

U kunt ook eenvoudig uw vraag stellen via het contactformulier.

Een vraag over Wmo of zorg en welzijn stelt u via het Contactformulier Wmo/Sociaal team.

E-mail

Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.

Schrijven

Stuur een brief per post naar:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest

Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

Bezoeken

De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak. Een afspraak kunt u zelf online maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden. De openingstijden van onze balies zijn:

  • op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op woensdag van 13:00 uur tot 20:00 uur
  • op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur

Geen afspraak nodig

Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkomstbalie:

  • op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
  • op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur

Adres

Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest

Sociale zaken (werk en inkomen)

  • 14 071
  • Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
    Voor afspraken en vragen over werk en inkomen

Sociaal team (Wmo)

Persvoorlichting

Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14 071.

Servicenormen

Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.