De gemeente Leiden werkt in de Vogelwijk aan de riolering. Vanaf maandag 21 oktober 07.00 uur is de Rijnsburgerweg in beide richtingen afgesloten ter hoogte van de kruising Warmonderweg-Nachtegaallaan-Leidsestraatweg. De afsluiting duurt tot en met zondag 17 november 2024.

Het gemotoriseerde verkeer wordt omgeleid via de Endegeesterstraatweg – Wassenaarseweg of via de Hofdijck – Oegstgeesterweg. Voor fietsers zijn omleidingen ter plaatse met borden aangegeven. De afsluiting heeft ook gevolgen voor 20, 21 en 50. Meer informatie vindt u op de website van Arriva.

Heeft u vragen?

Kijk dan op de projectpagina voor meer informatie. U kunt ook een mailbericht sturen naar vogelwijk@leiden.nl of bellen met de gemeente Leiden via telefoonnummer 14 071. U kunt dan vragen naar omgevingsmanager Tamara Weber.