Tot eind november lopen de energiefixers van Klimaatroute door Oegstgeest. De gemeente werkt samen met deze organisatie die inwoners helpt om energie te besparen in hun woning. Hiervoor zijn een aantal woningen geselecteerd.

De energiefixers gaan vanaf 25 september bij die woningen langs voor gratis energieadvies en het aanbrengen van  energiebesparende producten. Denk bijvoorbeeld aan LED-lampen, tochtstrips of radiatorfolie. Deze producten helpen kosten te besparen voor verwarming en stroom in huis. Het energieadvies van Klimaatroute  is een gratis dienst van de gemeente Oegstgeest. Als uw woning is geselecteerd, laat de gemeente u per brief weten wanneer de energiefixers van Klimaatroute bij u aan de deur komen. Houd de post dus in de gaten!

NB In de brief staat dat er een flyer is bijgevoegd. Dit klopt niet. U krijgt de flyer als er een energiefixer bij u langskomt. Meer informatie vindt u op de website van de Klimaatroute.